Gösta

Gösta har blivit sjuk (Gösta= min bil)  Gösta är ju allt för mig. Ja skulle inte kunna leva utan den i denna byn då buss, tåg ec inte finns att utnyttja på riktigt samma vis som de gör i dom större städerna.  Gösta och jag är ju ett lixom. Men han ska till farbror doktorn i morgon så denna får kolla va som kan ha hänt. Hoppas han återhämtar sig snart iaf.

Snart lång ledigt. Det tycker vi om minsann.
Fest hos johanna ska ja på oxå. Där är de aldrig tråkigt kan ja lova. Sedan är de ju valborg och då bara måste man ju gå på faktoriet som öppnar. Inte att missa.
Hälsa på min andra häst ska ja hinna med oxå. Hade planerat in de på lördag. Så frågar mamma mig om ja vill följa med och handla kläder samma dag.. Hmm de vill man ju alltid så ja får försöka planera om de hela nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0