Me Like

Ja men har de inte varit Underbart ute under helgen.. Man ville ju aldrig gå in lixom. Har ätit grillat precis hela helgen. Jädrans vad gott smak i munnen de har varit.
På lördag va vi till grabbarna i vita och herre gud va mycke vi laga till där. Vi grilla nog mat för en hel armé tror ja. Men mätta och nöjda de va vi. Sedan va de bara mig att traska hem och sätta på sig jobbar kläderna för ja skulle ju jobba.. Drygt men men.. De behövs nu när sista delen i resan ska betalas lixom.

bilen har fått sin del av pyssel under helgen oxå. Städa den som en tok för den va inte fräsch alltså. Fick ju nästan allergi anfall bara ja tänkte på att sätta mig i den. Johan va så snäll så han hjälpte mig att tvätta den. Han kanske tyckte synd om mig för ja hade slitit som ett djur med städningen i den.

Nu är de inte mer än 46 dagara kvar till avgång heller :) Fasiken va skönt med en massa sol hela dagarna !! Mums
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0