We´re going to Ibiza

Typ så känns de som ja vill göra när ja tänker på detta jävla skit väder. Ja tror ja blir ännu mera deprimerad än va ja redan är.. Fy fasiken va mycket vädret kan påverka en. Ja vill bara ha en massa sol så ja kan ta med mig min luftmadrass till sjön och ligga där och flyta hela dagarna. Fast de bli ju inte samma sak ändå nu när min flyt kompis Kajsa har dragit till Frankrike och jobbat. Men de är hon värd. Hon kommer ju hem tillbaka så småning om :) Men som sagt nu flyts de inget ändå..

Broder har nu kommit med Barna  och de leks för fullt. Herre gud man blir ju helt slut. Men de är skoj oxå :) De är allt dom bästa barnen de !!
Gud ja har en sådan att måste göra lista och de bli absolut inget för mig.. Ja tror ja har tappat stinget. Är inne i en mega svacka helt.. Måste rycka upp  mig själv nu !!

Kommentarer
Postat av: Eva

eva.blogg.se heter den =) det är lösenord än så länge, me ska ta bort det idag eller i morgon typ!!!

2008-09-08 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0