13 Dagar..

image4De är de precis va de är kavr till resan :) Åå va skönt de ska bli att få komma till värmen. (För ja hoppas verkligen att de är varmt där nere nu) Har ju varit lite halv dåligt har ja hört. Men ja hoppas som sagt på de bästa.
Började fixa med alla saker igår. Kolla va ja behövde köpa och såna saker. Men sak kan ja då lugnt säga att ja inte behövde köpa och de va då solkräm. Mamma har väl köpt ca 7 flaskor till mig :) Behöver nog inte riktigt alla med mig för en vecka.

Helgen i sig har varit väldigt lugn. Fredag va ja och Anders ner till K-stad med anna för att hjälpa henne ner med sina saker till sitt nya hem i karlstad. Tror hon kommer trivas bra där !! På kvällen va min kära till Rådom och drack några öl med sina kära vänner. Själv gick ja och hälsa på Anders & Jimmy. Hade ju inte träffat Jimmy på ett tag så de va skoj att se han. Han va sig lik :)

På lördag va vi och hälsade på lite folk. Pär och fibben ringde och vill att vi skulle åka och fiska. Men jädrans va de blåste. Fisk fick vi då inte.  Dom hade väl blåst bort eller nått.. För i sjön va dom inte. Gjorde några tappra försök själv men ja måste ju villigt erkänna att någon stor fiskare de är ja då inte. Gick runt lite med hunden i stället. Kändes mer som min grej de.

När vi kom hem så skulle vi kolla på skräck film. Så vi fixa mat och satte på filmen och de va nog de sämsta ja någonsin sett i hela mitt liv utan att överdriva. Ja fattarinte ens hur man kan tillåta att producera nått sån jävla dåligt.. Satt och skratta som galningar hela högen. En bra skräckfilm skrattar man inte i..

Så nu sitter man här på jobbet igen.. Väntar på att 2 veckor ska gå.. Men de gör de allt fort oxå. Så snart får ja åka till solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0