Grönt

Idag på morgonen så insåg ja verkligen att va grönt de har blivit ute. De är ju härligt :) Fast de skulle gärna få va lite varmare ute..
I helgen va jag och hjärtat på 50 års kalas. Hans pappa fyllde år. Jädrans va en del människor kan supa sig full :) Men de va ett lyckat kalas helt klart alltså. Många människor. De va skoj.  Igår va de rygg läge i soffan och pizza som gällde. Nu ska ja verkligen hålla mig nykter ända tills vi reser. De har ja bestämmt mig för.

Träningen med hästen flyter på som bara den. Han är jätte duktig och ja är jätte stolt över vilken duktig häst ja har :) Den bästa skulle ja vilja kalla de faktiskt.

Kollar i min kalende och upptäcker att de är faktiskt bara 25 dagar kvar tills ja får ligga i en sol stol hela dagarna. Gud va skönt de kommer bli !! Fast ja kommer sakna baby massor. Men vi ska ju på vårna egna resa så de kommer nog bli fint de.


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0