Jädrans..

Skulle va duktig igår och hjälpa katta att måla om. Stod med roller på ett skafft och måla som bara den. Blev en jädrnas massa tjej snack om allt mellan himmel och jord :) Ja fick lära mig en massa nytt.. *haha*  Men som tack för min snällhet med detta rollande kan ja knappt röra mig. Har fan ont i muskler som ja knappt viste att ja hade.. Dumt men men tur att farbror doktorn har gett mig fina verktabletter. Får nog bli någon sådan.

Johanna och jag diskutera resan lite igår. Och då kände ja verkligen att gud de är inte länge kvar nu !! Endast 24 dagar. Nu kommer de gå fort på slutet alltså. Tänk en massa sol dagarna i ända. (får ju verkligen hoppas att de inte regnar iaf )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0