Dåligt.

Gud va kass ja är på att skriva nått här.. Ja hinner ju aldrig känns de som. Tror ja stressar för mycket. därför ja är så jävla trött hela tiden. Tänker alltid att när ja kommer hem från stallet då ska ja göra de och de och hälsa på dom människorna. Men ja deckar alltid i soffan. trött som ja jag vet inte vad. Förlåt alla vänner !! Jag måste verkligen ta mig i kragen nu. Börja dricka en jävla massa mera kaffe. Svart som bara den.

För en veckan sedan följde ja iaf med lundes till ikea. Jennie fråga en em om ja ville med på en lite tripp. De va skoj. Mest roligt va nog att jennie lyckades starta hela larmet på ikea när vi satt och fika. Gud ja och emelie skämdes så vi höll på att dö :) Men jennie bjöd på sig sjölv ovh sträckte upp handen fint och sa med hög röst " de va bara jag som starta larmet"  *haha* Gud va ja skratta. På inköps listan hamna iaf en jävla massa ljus, en stor tjock matta som granen ska få stå på. så en massa andrat smått och gott.

Idag kommer hovslagaren oxå. Ännu mera utgifter. Men vinterskorna är verkligen viktiga nu. Hästen tar sig ju knappt  till och från hagen. Illa. Så nu kan man börja rida ordentligt igen.
Ja hoppas att mickan hittar sig en ny häst snart och kommer tillbaka till stallet. Ja saknar henne massor. Va alltid så skoj att rida med henne :) Vi babbla ju alltid så mycket så våra hästar fick ju nästan bara skritta :) Men men, Ja vill att hon ska komma tillbaka iaf. Annars så trivs ja som fisken i vattnet där vi står. alla är så goda och ann-marie är verkligen den bästa att ha häst hos. Där ska ja alltid va !!!

Tänka sig de kommer ner lite snö oxå.. Gillert  oo ja. Igår börja med advents myset hemma oxå. Bytte gardiner och fick fram alla ljustakar och stjärnor. Gud va ja älskar julen. De är ju så mysigt överallt !! De lyser fint i alla fönster. Bara den kunde kommer lite mera snö nu så vore de perfekt.

Nästa vecka kommer mamma och pappa hem oxå  *jippi* Hoppas dom köpt en massa presenter till mig :) De måste dom ha gjort. De är ja värd tycker ja !!! 

Vi köpa mig en massa nya kläder oxå. Och skor. Får nog kolla lite och kanske beställa. Till mig själv i julklapp lixom.

Nej nu ska ja äta lite frukost och knalla ut med huden en sväng.   

*Holá*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0