Helg igen

Äntligen så är den efterlängtade helgen här. Gud va ja har sett fram emot den :) Ska på julbord med jobbet i morgon oxå. De blir nog skoj. Fast just nu känner ja inte för de alls. Sitter här med en rinnande näsa som känns värre än synda floden. huvdet bultar som de vore någon som satt där inne och spela trummor för fullt. Men ja hoppas de går över tills i morgon. Ska ligga i soffan hela kvällen och kurera mig ordentligt. Kanske hälsa på johanna en sväng. De va länge sedan nu.

Skulle verkligen behöva komma ut och rida oxå. Men de är ett jävla skit väder. Tänk om de kunde komma snö iaf. Så att de blev ljust ute.

Fått fram alla advents saker har ja fått nu oxå. Men lägenheten ser ju ut som ett bomb nedslag i stället. Får försöka plocka reda på efter mig under helgen här.  Måste ut och gå oxå. Min rygg är helt fucked up idag. Inte enda tablett jäkel hjälper. Fick helt plötsligt en massa saker att göra insåg jag. Jag som inte skulle göra nått spec alls denna helg. jaja.
Till veckan kommer mamma & Pappa hem oxå efter sin semster :) Nu har dom varit borta så länge så nu saknar ja dem massor faktiskt. De ska bli roligt med presenterna dom köpt med hem oxå :) Pappa har till och med ringt extra och fråga va ja ville ha för saker. Tack så mycket för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0