Full fart..

Ja bara måste säga de att gud va ja älskar mitt jobb. De är så jädrans skoj. All går så lätt och ingen uppgift är tråkig lixom. Cheferna är toppen. Dom antällda är toppen. Alla leverantörer är toppen.
en gud va allt ät bra alltså. Men de är ensamt hemma :( iaf denna vecka.

Lortiga människor finns de oxå. som typ DU. Gud va ja verkligen tycker illa om dig nu. Du är nog en av dom äkligaste människorna som finns på denna jord. och ja önskar dig igen lycka alls kan ja säga. Skata.

Ny bil måste ja köpa oxå. Vill ha en väldigt ny bil :) Kanske till och med en volvo. Eller Saab. Dom är snygga. men de är ju så svårt. Kan ju inte ett skit om bilar.

Gjort höst mys fint på kontoret oxå. Grönväxter och goda doft ljus. + en annan massa snygga saker som ja köpt till. :) Så jädrans va snyggt de blev. Ska de bara bli klart oxå någon gång. Om ja hinner vill säga. Men de kommer de oxå.

Tröttnat på torsby har ja gjort fullständigt men ja frågar mig om de är torsby i säg eller om de är människorna som bor här?? De är frågan de. Tänk att ja tror att de är människorna i första hand.Uhh.. Ledsamt att man inte kan få va i fred någonstans lixom. Ska bygga mig en egen stad tror ja. Där bara människor som är bra får bo.

Va med mamma till karlstad i helgen och handla lite oxå. Fick allt med mig en hel del påsar hem kan ja lova :) VA in på ikea och hitta både soffan och sängen som ja måste byta ut hemma. Mamm sammtyckte att de va bra saker att köpa. :) De va bra för mig de. Tur att man har ikea så när nu. Bara att åka på en handlings tur lixom när man känner för de.

Kommentarer
Postat av: Hanni

Men vännen.. så hatisk.. vem tycker vi inte om?? Hihhihi. /pössss.

2007-11-08 @ 00:52:16
URL: http://www.Hannibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0