LMB

Ja verkligen älskar mitt jobb. Faskien vas öta dom är killarna. Ja får ett sånt förtroende så de är inte sant. De tycker ja verkligen om. Att folk litar på en :) Då blir man verkligen mera framåt och villig att lägga ner sig i sitt jobb totalt.

Johan har kommit hem från norge oxå. De va skönt. Kändes väldigt konstigt att va hemma själv 1 hel veckan. Inte van de lixom. Första natten trodde ja aldrig att ja skulle somna. va tvungen att ha djuren inne hos mig så ja inte skulle känna mig allt för ensam :)

Har letat som en tok efter de rätta tränset till Frasse som bara den. Och nu har ja äntligen hittat de. De är så snyggt så oj oj. Han kommer bli en sådan ståtlig man :) Träningen går framåt för oss oxå. Fast han börjar bli gammal nu mannen. (vill inte. vill att han alltid ska va ung ju)  Men några år till ska vi allt hinna med lite träning och någon tävling.  Har hittat en massa saker till hans om ja tycker att han behöver men samtidigt så har ja ju en miljon saker till han oxå. Man måste ju inte köpa allt som man ser. Men de är ju så skoj...

Snart kommer snön oxå.. Kallt men samtidigt väldigt mysigt !! Ja längtar faktiskt lite efter snön. Få tända i kaminen och göra mys. Va ute med djuren och och pulsa. King har ju fått ett nytt täcke så han kan va ute hela vintern utan att frysa :)

Nu ska ja ta mig en tur och se hur de går med min bil.. o ja får den tillbaka någon gång. De vore inte fel faktiskt. Ja saknar den nu !!

*Chil out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0