Could it be forever

Helgen har varit så stilla som den bara kan va... Och de har varit otroligt skönt faktiskt måste ja säga. Igår gjorde ja min första ridtur på 2 månader :) Ååå gud va skönt de måste ja säga. Änltligen få komma upp på hästryggen igen. De är ju där ja hör hemma.  Få träna kroppen igen. Sedan va ja & snos och bytte däck på bilen. De va allt bra skönt att få av vinterdäcken måste ja säga. Tack hjärtat för hjälpen. Borde ha tvättat den oxå men ja säger bara orka... :)

Har egentligen möte med läkaren idag men ja ringde och avboka de. Känner inte alls för detta för dom vet ändå inget.I torsdags så skulle dom ge mig tabletter som är för klåda. Men de har ja då absolut inte. Utan att ja har problem med min mage lixom. Så därför så skiter ja i dom.Men ja måste säga att ja känner mig bättre. Dom senaste 4 dagarna har min kropp kännts på ett helt annat vis och ja känner mig glad och energin är på väg tillbaka. De känns så otroligt skönt måste ja säga. Glad Åsa :) Kärlek till livet igen lixom *fniss* Känner för en massa saker som ja vill göra nu !!! De kommer för ja har de bäst. Underbara vänner. En toppen familj och en älskvärd pojkvän. Tack till er alla som bidrar till mitt sköna liv !! I Love you all !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0