Frac

NU jävlar kommer ja skita i totalt va läkarna säger. Jo kommer hoppa upp på hästryggen igen och börja träna på allvar tillbaks. Ja blir galen av detta. Att aldrig få göra nått. Hästarna är ju min passion i livet. Ja måste rida,svettas och stånka. Känslan va denna stora häst på 171cm  som lyssnar totalt mina hjälper och mina rörelser och rör sig som en gud under mig. Ja ni fattar ju själv. I från att rida ´minst 5 dagar i veckan och 3 av dom va träning till inget gör en ju galen i huvudet. Jag älskar min häst. Han är den bästa. Vi är som ett han & jag. Snällast av dom alla. Så nu ska ja verkligen börja rida igen.. Försöka hinna med någon liten tävling i sommar iaf.

image44image45image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0