I need miracle

Igår fick Frasse nu skor på fötterna. De va skönt de att få av vinterskorna. Med brodd och sulor. För nu ska de då inte komma mera snö..  Skulle ha behövt ut och rida iadg oxå. Men just nu så ser inte vädret så jätte lovande ut.. Jävla skit regn. jaja..

Igår va de hockey igen och HV vann !! Men ja är så glad. Eftersom FBK åkte ut så är de ju HV som man får hålla på. Ja skulle oxå vilja känna denna laganda som infinner sig lagen. Åka och slå handskarna mot varandras händer när de görs mål :) Fightas lite ute på planen, och få en klapp på rumpan när man gjort nått bra :) NU är de ju så att de finns ett ganska så stort problem i denna fråga då.. Ja kan ju för guds skull inte stå på ett par skridskor. Ja ser värre ut än bambi på hal is. Och blir kobent som ingen annan. Skulle ja mot all förmodan lyckas glida iväg på isen så tar de inte många CM innan ja ligger ner och med ilska ska förska ta mig upp igen. De är ju nästan omöjligt. Helt ärligt, Jag är totalt värdelös på att åka skridskor och de står ja verkligen för :) Men man kan ju inte va bra på allt lixom...

Den senaste tiden så har tydligen mitt liv intresserat människor. Besökarna har helt plötsligt blivit väldigt många. Men de är fortfarande bara Hanna och Marie som kan lämna sina små söta komentarer. Tack ska ni ha.

// The Queen

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Härligt med en värmlandstös! Lycka till på isen!

2008-04-15 @ 17:28:55
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: Eva

Jag kollar ibland, när jag halkar in här. Kanks een gång i månaden :)

2008-04-17 @ 21:00:02
URL: http://www.evasriddle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0