kaffe någon ?

Måndag igen igen och igen. Fattar inte vart helgen tar vägen hela tiden. Trött som helvete är ja med. Har knappt sovit nått i natt. Hade en sådan natt då de kvitta va ja gjorde så kunde ja inte sova. Ja pröva allt. Blev så irriterad på mig själv till slut så ja nästan ville slå mig. sista gången ja kolla på kl va den halv 3. Och kl ringer 5.. Uhh. Så i kväll kommer ja förmodligen somna som en stock :)
Mitt i natten så hörde ja & johan ett jävla liv utan för lägenheten oxå. Så vi sprang till fönstret och kolla. En grävling som slogs med en katt. Ja hoppas de gick bra med katten för dessa grävlingar i inte goda dom. Hemska djur.

Haha som ja skrev i mitt tidigare inlägg så har ja ju spelat en massa tv spel i helgen. Så igår kväll när ja stod i duschen så blev ja helt yr i huvudet när ja blunda och såg dessa banor framför mig hela tiden så ja va tvungen att sätta mig ner en sväng.. (kan de då ha gått för långt) :) Illa engström.

Jobbar bara 3 dagar denna vecka. Gud va underbart kan ja bara säga !!!!! Och ja har inga planer alls. Umgås lite med anna som är hemma och hälsar på. De är allt.

Idag ska ja ha en helt planerings fri dag !! Ta dagen precis som den kommer. Hoppas de regnar hela dagen. De vore faktiskt lite gott känner ja. Bara få ligga inne och inte göra  ett skit och inte få dåligt samvete över de. I morgon kan de få bli fint igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0