Måndag, Eviga måndag

Ännu en helg har passerat i mitt liv. Fasiken va fort de ska gå. När man får va ledig och njuta. Nästa vecka är de iaf lång ledigt. Gött de. Fredagen va jävligt lugn. På lördag va vi på 25+25 års kalas för Madde & Lena. De va mycket trevligt. Tyvärr så är ju aldrig dagarna efter så jävla trevliga. Va nog bakfullast av hela torsby när ja vakna på morgonen. Umgicks lite med toan även kan ja säga. Med lite sömn och ipren så vakna ja upp tillbaka och mådde lite bättre iaf. Tror ja lätt hade en nära döden upplevelse på morgonen där. När man vaknar och mår så illa så man kan inte ens ligga still och huvudet känns som en stor atom bomb. När ja hade en topp på dagen där de känndes som att bättre än så här kommer ja inte må idag så skyndade ja mig till stallet för ja viste att skiten kan komma över mig när som helst igen. Vilket va tur för när ja kom hem så va ja tvungen att lägga mig och vila igen och i sängen blev ja i stort sett hela dagen/kvällen. Gud va ja älskar sängen och tv i sovrummet. Den bästa kombinationen !!! Just nu känns de som att de får bli en lugn helt till helgen. Men man ska väl aldrig säga aldrig. De kan ändra sig snabbt. Men just nu så känns de så iaf. För sedan så är de valborg och då blir de ju fest. Anna kommer hem oxå och hon va minsann sugen på att festa till de hon :) De får man ju ställa upp på när hon är hemma så sällan och hälsar på. Ska bli skoj att träffa henne igen. Va jul senast.

Nej ja får väl försöka göra nått här kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0