Notebook

 Jag blir kär, jag blir arg, jag blir avundsjuk, jag blir glad, jag blir ledsen, jag blir hopp full men mest av allt, jag får ett perspektiv av att se denna film. Om och om igen. Ja tröttnar aldrig. Den är vacker.
Äkta kärlek övervinner allt. Så är de bara. När ja ser denna film så önska ja bara att folk kunde ta mera vara på varandra. Inte göra varandra ledsna så ofta. Många förhållanden är fulla med otrohet, egoism och dålig självkänsla. Och de gör mig förbannad att man kan trycka ner någon annan människa som de ska föreställa stå nära en i livet, så jävla lätt. RESPEKT . Varför ska de va så jävla svårt att visa någon annan människa respekt??  Nej de är för mycke egoism i världen. De är nog nått många borde tänka på !!! Men de är klart de är dom som är dom stora förlorarna i slutändan ändå. Vänta får ni se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0