Sommartider

Igår satt ja ute i solen at Maddes place. Bara njöt av att få va ute. Efter lite kaffe och några cigg senare så hade vi hunnit diskuterat igenom både de ena och de andra. Så vi blev nog lite klokare människor båda 2 tror ja. De är skönt att bolla tankar mallan varandra så och få höra någon annans åsikter. Så nu känns allt bra igen :) Va bara johanna som fattades. Men hon va duktig och infann sig på jobbet. Hon kom hem sedan när hon hade slutat men då va ju verkligen jag världens mest sociala person. Lade om XP i datorn så de funka ju så där för mig så ja satt med Andreas i tele i 100 år för att få till de hela. Tur att man har egen support :) Tusen tack för hjälpen !!! Så precis när ja va klar och fått igång skit skivan och skulle va social så ringde johan & skulle hämtas. Så då blev de inte så mycke umgås. Men som de goda vänn ja är så skjutsa ja henne hem. Men hon hann allt berätta en lite rolig sak för mig. Ja men ja höll på att dö. De finns faktiskt ett ord för sånna människor som personen i fråga. Favvo färg=blå *haha* Åå de va roligt. Bara J & jag som fattar.

Nu jävlar är då våren här och snart kommer allt va grönt :) Ohh gladast är jag. I love.

Ja vill ha tips på massa bra sidor på nätet som man kan skicka efter kläder på ??? Glömde ju av att spara alla sidor som ja hade i favoriter i går när ja fixa datorn så nu finns dom inte kvar.

Sedan skulle ja behöva lite tips igen hur man byter lite saker i sin blogg. För när ja försöker och gör precis som de står att mans ka göra så går de ju inte ändå. Fattar inte va ja gör för fel...

Ha de gött alla människor.

Puss & Kram  Godabanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0