Ung Yngre yngst

Igår när ja va på konsum och skulle handla så skulle ja även köpa med cigg till mig själv. När ja kommer fran till kassan och de är min tur så frågar herren i kassan om ja har legetimation... Öhh Nej du de har ja inte sa ja. Han trodde på fullaste allvar átt fröken engström inte va 18 år :) haha men gud va ja börja skratta där ja stod. Så ja sa de att du de va faktiskt 10 år sedan som ja fick börja köpa cigg. Han tittade fortfarande väldigt skumt på mig och trodde mig inte. Är man under 25 så ska man visa legg de står de på alla skyltar över allt. Men eftersom ja är nu är så vuxen och fyllt hela 28 år så behöver ja ju inte  de :) 
Ja viste inte hur ja skulle tolka de hela först. Om ja skulle känna mig glad för att ja ser så ung och snygg ut :) *haha* eller om ja skulle bli stött. Men ja kan lugnt säga att ja blev endast glad !!! Tänk va välbevarad ja kommer va när ja är 40 då. Oj oj :)

Fredag idag. Skönt. I morgon ska vi dra oss ner till k-stad en sväng och handla lite roliga saker. Skoj att komma iväg och göra nått känner ja. Har blivit mycket samma den senaste tiden. Sedan ska ja bara njuta av att de är helg och bara va. Idag ska ja iaf ut och rida min godtrogna underbara häst iaf. En sådan här dag på hästryggen är underbar. Enda som fattas är att man skulle ha haft lite sällskap. Så man kunde pladdra lite med någon. De hade varit skoj. Men de kan va skönt att va ute och rida själv i bland oxå.

Sugen på att fika lite idag med. Dricka massa kaffe och pladdra. *mysigt* Johan kanske ställer upp för sin kära flickvän och dricker lite kaffe med henne :)

Nu är kl lite över 7 på morgonen och ja får nog dra igång med nått här på jobbet. Ska städa mitt skrivbord idag tror ja. De ser ut som de gått en orkan över de med papper över allt.

Peace out **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0