Våren Våren

Solen bara skiner hela tiden ju :) De är ju för underbart måste ja säga. I love solen. Står de inte på tills man får packa väskan och åka till stranden och ligga där precis hela dagen. Finns de nått skönare eller.. Knappast. Allt blir så mycket lättare !!!

Idag ska ja(måste) städa bilen. Den Ser ut som de har gått en orkan genom den. Alla grus, hund/häst hår och dam. Nej nu får ja ta mig i kragen. VIll ha en ny bil men ja har då verkligen inte en aning om va ja ska köpa. Är lite sugen på en jeep av nått slag. De tycker ja är snyggt. Man kan ju inte åka golf hela livet lixom.

Idag får de allt bli en promenad i fina vädret. Hästen ska ha vila så ja får ta hunden idag. Johanna får va så snäll att följa.

I morgon är de 25+25 års kalas. Ska bli skit skoj :) Får ladda kameran nu så ja kan ta riktigt mycke kort. De är de som gäller. Men ja har ju inget att sätta på mig. Herre gud. Fick smärre panik när ja satt hos madde igår och diskutera kläder. Ja har fan ingen aning alls va ja ska sätta på mig :( Tips tack. (fast de kan ju va svårt för er som inte vet va ja har i garderoben) Kom gärna hem och hjälp mig eller nått !!!  SKIT

Ja nej nu får ja verkligen tänka på detta. Dagens ilandsproblem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0