Yeah Baby

Snart helg igen.. Ja men gud. Ja älskar de. Jag tycker om att få va ledig. Fast de bara är 2 dagar.. :) Men ja är ledig iaf. Ja skulle kunna tänka mig att va lite ledigt exakt nu oxå. Väldigt trött i mina ögon faktiskt. Känns som ja skulle behöva sova i flera dagar eller nått.

Ja förstår inte varför man addar en som vänn på detta Facebook och såna saker och sedan när man väl möts i de verkliga livet så kan man inte ens säga hej ??? Hmm ja.. Nyfikenhet kanske. Inte vet ja iaf. Ja mig kvittar de iaf :)

De är torsdag tjalala..  Undra va ja ska hitta på med idag när ja slutat.. Sätta mig och ladda ner lite musik kanske. Har väldigt dåligt med de hemma just nu. Allt är från 1800-talet känns de som.

-1 kg till nu.. Ja jag vet inte om ja ska skratta eller gråta faktiskt.. jaja.. Va är en bal på slottet lixom...

Nu är ju inte ja nått sånt där Melodifestival suporter. Jag trodde de va över ja. Men de tjatas ju till tusen i tidningar om carola hit och charlott dit. Ja spyr på dessa människor snart.  **Tjat Tjat**

Nej nu får ja ta mig i kragen fram tills 3. Då får ja gå hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0