De blev inte riktigt som ja tänkt mig

Had eju planerat att ja skulle ha städat klart där hemma. Men städ sakerna står fortfarande på samma ställa som för 2 dagar sedan :) Har inte riktigt hunnit. I förrgår  när ja kom till stallet så höll am på med hagen så ja kände att ja va tvungen att hjälpa henne lite. Den är enorm den nya så där kunde hon ju inte springa själv. Skulle ju ta en evighet för henne de i så fall. Så när ja kom hem så va ja så trött så de blev inget. Igår va sumpen hemma hela kvällen och hjälpte mig med min dator som har varit lite mupp. Tappat internet uppkopplingen hela tiden. Trådlöst skit.. Men igåe fixa han de :)
Så nu slutar ja och har iaf planerat in att ja ska försöka städa klart iaf.
Så har ja äntligen hittat sängen som jag vill ha hemma. Hoppas bara Johan tycker om den lika mycket som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0