Mörbultad

Har inte i från huvud till tå i kroppen och de menar ja de verkligen oxå. Har inventering på jobbet så ja springer sm en yr höna överallt känns de som. Samtidigt som telefonen ringer som en tok med kunder som har allt möjligt på hjärtat. Sparkat in i pall gjorde ja idag med så ja skrapa upp mig på foten och de gjorde ont som fan. Men tur att de snart är helg. fast ja måste jobba lite men de käns bättre än då.

Måste ringa hovslagaren oxå. Idag när ja kom till stallet så såg ja att min kära häst har trampat av sig en sko. Mera utgifter. Snart dax och räkna foderstat oxå. Som tur är så har ja A-M som hjälper mig på traven. De där är en djungel för mig.. Men de är ett måste så hästen får i sig allt han behöver.

Nu ska ja hoppa i duschen och lägga mig i sängen och kolla på tv.

Go natt på er.


Kommentarer
Postat av: Eva

ja vi får höras mer om det då =)

2008-08-28 @ 20:53:27
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0