Tålamod

Förmodligen så kommer ni ett och annat kontigt när ni är inne på min blogg. Ja försöker lära mig detta och ändrar saker hela tiden- Men de är jävligt skoj måste ja säga nu när ja äntligen fattat. (lite Iaf)

En helt vanlig dag har de varit jobbat som vanligt. Trillade dock genom en pall när ja skulle va hjälpsam mot killarna i verkstaden :) Där hängde ja med en fot i pallen och en utanför och satt fast. Tog mig ingenstans då pallen va så hög så ja nudda inte ens marken. Killarna tyckte dock att de va skit kul.. Till slut så drog dom loss mig. Tack så jätte mycket. Varit ute med hästen och ridit en sväng i de sköna vädret. (hoppas på en fin höst nu) Nu ska ja slänga mig i duschen för johanna skulle komma och hälsa på. Ha en skön fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0