Julfix

Precis dragit ett varv med skurmoppen. JA men va fan, finns de nått skoj man göra så de hela blir roligt eller. För tala gärna om. Duschat hunden oxå. Tror halva hunden blev kvar i duschen. Ska man gå efter hur golvet såg ut så borde min hund ha förvandlats till en förstorad Kinesik naken hund. (ja men är dom fula eller fula ) som tur är så sitter de allt några hårstrån kvar på hundstackaren.  Med lite bråk och de största onda ögat från han så är han nu ren och luktar förhoppnings gott när han torkar.
Min blogg har ännu en gång skutit i höjden av besökare. Antar att 3/4 av dom är marie som är in och försöker lösa gåtan :) haha. Men tack marie de gör ju min blogg poppis i mina ögon iaf.

XXX


Kommentarer
Postat av: marie the agent =)

haha,du är för jävla kul du =) haha..

tror nog att det är fler än jag som leker agenter å spioner här ;)

2008-12-16 @ 15:21:46
URL: http://majjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0