Tröttnat lite

Ja jag har inte haft någon lust alls att blogga. Blä har de kännts som.Känner sig lite piggare och gladare nu när snön har kommit och lyser upp lite där ute. Kände mig totalt nere och depp av allt mörker. I bland ville ja bara sätta mig i soffan och gråta. Konstigt hur vädret kan påverka en så. Men som sagt nu känns de lite bättre. Fast de skulle behöva hända nått skoj. eller ha nått roligt att se fram emot iaf. Så vill ja att mamma & pappa ska komma hem från thiland. Även fast dom har slutat att demostrera där nere nu så känns de inte ok att ha båda sina föräldrar på andra sidan jorden. Ja litar inte på detta tahiland alls. Denna klump kommer att sitta kvar i magen ända tills ja ser dom på landvetter & jag har dom i bilen på väg hem !

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0