Ever and ever

Inge Borså blev de i helgen heller. På grund av Sjukdom både där nere och hemma så får de helt enkelt bli en annan helg. De va nog lika så bra. Inte skoj att åka och ha folk runt sig när man är sjuk. Både Carre och Johan är super förkylda.  Får hitta på nått här hemma i mån av ork helt enkelt. Kände mig lite halv hängig igår kväll. Men mådde bättre i morse. Fast nu börjar de kännas skit i kroppen igen.. Men ja har bestämmt mig för att ja ska inte få den där skiten. Har verkligen inte lust med att bli sjuk igen.

Dagen tack går då stort till min underbara mamma & Pappa som gav mig en födelsedags present som heter duga. Dom betala halva hästen åt mig :) Ingen är gladare än jag kan ja säga. De är ju en massa pengar för fasiken men de uppskattades stort. Så Tack ni underbara föräldrar. Ni är dom bästa man kan ha. Ever !!!!

Nu ska ja iaf ta helgen från jobbet. Fredagar är allt dom bästa dagarna !! Så ni får ha en underbar helg alla människor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0