Fått E eller va då..

Ja här sitter man på jobbet och kl är bara 04.45  Men va fan. ja får gå hem tidigare iaf :) Kunde inte sova i natt. Otroligt pigg.. Min älskade sambo låg och kolla på tv med i sängen i hopp om att ja skulle somna men icke heller.. Han va söt i natt. :) Du är den bästa du !!!Till slut tröttna ja på mig själv och gick upp och åkte till jobbet.  Va ju ingen idé att ligga där och stirra. Så fick johan sova oxå. Så nu sitter ja här, med kaffe koppen i högsta hugg. Är fortfarande inte trött. Men ja va inte ensam om att han sömnsvårigheter. När ja 03.45 kom till jobbet så såg ja att de lyste i hela byggnaden. Här va de redan folk.  Gött för mig och King. Fast han har ju gått och laggt sig på sitt täcke och sover för fullt igen han.. (han har de bra han den hunden)

Läkaren ringde igår oxå. Dom flesta proverna såg bra ut. Alla hade inte kommit ännu. Ja har stannat till ganska så bra i min viktminskning och ja får äntligen i mig mat igen. De känns väldigt bra. Mat behöver kroppen.

Om man kanske skulle försöka ta tag i den där lilla högen som ja har liggandes på mitt skrivbord och beta av.. Har jävligt mycket att glra men de blir inget för mig. Måste åka till Ikea oxå för jobbet.. De blir heller inget för mig. Men men... De är fredag i morgon iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0