Kick off

Idag fick ja mig en kick i livet :) satt och läste en artikel som en tjej hade skrivit. Den handla om att inte låta människor sätta sig på en och att man ska egentligen inte göra saker man inte vill hela tiden bara för att va snäll..Att i bland får man tänka på sig själv i första hand utan få ont i magen om vad människan i fråga ska tänka om en och de har hon ju egentligen väldigt rätt i. Man ska helt enkelt leva sitt eget liv och gör de som får en att må bra !!
Ja menar ja har de bra. Ja har toppen familjen, en sambo som jag älskar och vänner utav de bästa slag !! Jag har ett fast jobb och en hobby jag storm trivs med.  Men ja ska bli som henne lite mera tror jag. Försöka sätta mig själv i bland först :) Ja de ska ja minnsan göra.

Satt även och surfa förut när ja satt i telefonkö. Hitta lite lustiga kommentarer. Här är några av dom :

..och på reprisen ser man att ryssen tar carlén bakifrån   (handboll)

..Fergusson verkar ha både en vänsterfot & en högerfot        (Andreas ravelli)

..Han är stor och stark, bra på huvudet.. och sätter på bra..         (benno Magnusson)

..Och man ser ju att de är en målskytt som gör första målet för HV     (Conny Evensson)

..Dunga tar Baggio bakifrån.. de känner varandra väl sedan tiden i florentina     (bosse Hansson)

..Där går han och runkar runt bollen              (Göran Zachrisson)

..Det är jobbigt när de kommer bakifrån och kör in den   ( Rolf Ridderwall)

..Det ser mörkt ut på kameruns avbytarbänk          (Arne Hegerfors)

Stackars Arne. Va fel de blev för han där *haha*

Nu ska ja dra i väg och besikta bilen och de kommer väl förmodligen till 99% gå åt helvet som vanligt...


Kommentarer
Postat av: marie

ha ha,ja vi kanske ska sätta oss ner nån dag,å skriva ner alla viktiga regler å skicka in till regeringen så det blir ordning på våra älskade husdjur..;) bra citat förresten,ha ha, älskar grodor.alltså,ja..grodor=) lycka till med bilen

2008-02-07 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0