Vuxenlivet

Idag känner ja mig mera vuxen än va ja gjort någonsin känns de som :) Kan inte sätta fingret på va de skulle va som gör mig extra vuxen idag jämnfört med alla andra dagar.. Men nått är de iaf. Kanske för att ja tar mera ansvar här på jobbet. Försöka va den den duktiga dottern åt pappa här på jobbet och sitter i möten med han med leverantörer och förhandlar priser. Till och med har mina egna förhandlingar och han blir skit nöjd med priserna ja får  fram. Hårt mot hårt :) Men jag får väl säga grattis till mig själv i så fall om de nu är så att ja har tagit ett kliv till in i den stora världen.

Måste göra klart vinden hemma oxå. Börja städa bland alla saker där uppe för 1 år sedan. Hyresvärden va där i veckan och va väl kanske inte dirket impad av mitt jobb :) Ja börja rensa bland sakerna där uppe och slängde då ut de mesta så de ligger lite här och där. För tydligen så ska taket fixas så de får inte va några saker alls där uppe för en stund.. Vart i hela friden ska alla saker görs av då. För i lägenheten kan vi då inte ha dom för då får vi 4 liv inte plats kan ja säga..

Åka till Borås nästa helg oxå kanske. Bara johan får fingrarna ur och kolla upp de hela :) skönt att komma iväg för en lite stund iaf. Göra nått annat för en helg och inte bara va hemma och tråka. Är uttråkad för de mesta just nu känns de som. Händer inte värst mycket. Men de verkar som alla människor är inne i en sådan period för varenda jäkel man pratar med är så uttråkade så dom vet inte vad.. Nej tacka vet ja våren så man kan va ute lite mera. Sommaren då man får tända grillen och dricka vin :) *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0