Can´t get over it..

Slut på ledigheten... IGEN. Trött trött trött.. Ögonen har problem att hålla sig uppe känner ja.. Igår hade ja en massa energi. De kändes som de va våren ute. Jag & Frida va ute på en lång tur med våra hästar. Gott Gott. I morgon kommer de en ny tös till stallet med sin häst oxå :) Skoj kanske man får lite mera ridsällskap. Vetrinär är hon. Kommer nog bli toppen.

I helgen blev ja trött på mycket kändes de som.. Gud, våga släpp taget någon gång människa.. Men aldrig. Tror ja ska sluta vara mister nice guy nu..Man borde inte bry sig men de är bara de att de retar mig så mycket.. Jag måste lära mig att släppa såna här saker.. Eller oxå inte...
Båda jag & johan skulle på fest i lördags men alla våra vänner balla ur så där satt vi hemma. Tur att vi har varandra iaf :)

Idag ska ja äntligen få hämta mina glasögon.. Tror min hjärna sprängs snart.. Gud va ja saknar dom.. ont som fan i ögonen..Tänk om ja är blind när ja fyller 40.. va fasiken gör ja då.. Ska ja aldrig mera kunna köra bil, rida min älskade frasse. Jag som inte ens kan gå ordentligt utan stt snubbla idag, Hur skulle de gå när ja fyllt 40 då ??  Nej du jag har då verkligen inte tid med att bli blind de kan ja lova. Så håll mg utanför detta. ska använda mina glasögon flitigt när ja sitter vid datorn och tv. Precis de dom är till för. Så kommer ja se perfekt vid 40 :)


Kommentarer
Postat av: marie

ha ha ha.,tid med att bli blind? ha ha ha

2008-01-28 @ 16:53:18
URL: http://majjes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0