De är över

Nu har julen varit här och till och med dansat ut ur huset. (i stort sett iaf) Grannen låg bara på golvet 2 gånger. De måste va någon av ett rekord alltså. Första gången va de ja som rev den i golvet. Andra gången så va de katten som sprang runt den så den trilla. Men de va ingen lycka med denna gran alls. Ja betala 300 för en gran som lukta katt kiss värre  än va de luktar av våran katt när den kissar. Och dom nedersta grenarna va döda. Men som tur va så va vi tvungen att såga av den för den va för lång så de försvann. Men de va mysigt med en riktigt gran i huset iaf :) Våga vägra plast gran va de som gällde. Ja beslöt att detta år skulle alla paket va av de fina slaget utseende mässigt. De va exklusivt papper och tygband. Gud vilka snygga paket vi fick under granen och va kul de va att ge bort oxå :) Massa paket kom tomten med oxå. Ja hde tydligen varit super snäll. Tack så mycket. Brorsbarnen har varit hemma och hälsat på. Livet har gått i ultra speed. Barn har verkligen en jädrans massa energi som på något konstigt vis verkar att aldrig ta slut. Tänk om man iaf hade hälften va glad ja skulle bli.

Nya grannar ska vi få hemma oxå. Och inte vilka som helst. Fasiken va gött att få en av sina bästa vänner i dörren mitt emot. Sitta på gräsmattan och grilla och dricka vin hela sommaren. Me Like.

Skulle va varit hem till extra familjen idag oxå på plast party. Men denna jävla förkylning sätter stop för de ganska så bra. Jävla skit är detta. Tar ju aldrig slut på skiten.  Går här på jobbet och snyter mig. MItt skrivbord består av toarulle,halstabletter, nässpray lypsyl och salva att ha under näsan. Så man inte ser ut som ett stop teckan :) Inte snyggt.

Börjat tillbaka på mitt gammla jobb oxå. De känndes skönt att komma tillbaka. Ja trivs gott här. Alla är underbara och roliga. Så nu blir ja här. Va skoj att pröva på nått nytt för ett litet tag iaf. Men men som sagt..

Nu ska ja sätta mig och kolla på boende i falsterbo till sommaren. Mickan och ja ska åka på semester och kolla snygga hästar :)

Tjo*

Kommentarer
Postat av: Hanni.

Oj oj, är bloggas det för fullt. Kul att det är fler än en annan som vill dela med sig av sin vardag tycker jag! :) Vilka är det som ska flytta in mitt emot er? *nyfiken* Du kom tillbaka till gamla jobbet ser jag, hoppas du trivs bra igen nu då! :) Pöss på dig tösa!

2008-01-10 @ 09:26:54
URL: http://www.Hannibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0