Helt vanlig helg.

Ja men va de underbart väder igår eller va de underbart.. Ja och ann-mari va ute och red i nästan 2 timmar. Bara satt på hästryggen och njöt av de härliga vädret och babbla om allt mellan himmel och jord. Hon är min extra familj som ja delar allt med :) Ja ser henne varje dag 365 dagar om året så hon känner verkligen till allt om mitt liv och lite till. Där ha vi de bra ja och frasse. Vi ska alltid bo där.
Men idag när ja kom upp så ja, regn och mörkt och all snö som hade kommit igår va borta.

Helgen i sig har varit väldigt stilla. Fredag va ja ute och red en sväng när sluta. sedan gick ja till mikis salon och fixa håret lite. La mig tidigt då ja skulle upp vid 7 och fodra hästarna. På lördags dag kom hanna och hälsa på. De va väldigt trevligt. De va länge sedan ja såg henne nu. Vi drack kaffe, rökte en massa ciggisar och prata om allt mellan himmel och jord :) mycket trevligt !!På kvällen va ja och mickis till ridklubben på kvällen med våra hästar och träna lite.   Frasse har förmodligen en låsning i höger bak så ja får ringa lilla knådar damen så hon kommer och fixar till han. Sedan kom johanna och vi satt totalt *att göra lösa* Fanns ju inte ett skit att göra. Mycket tragiskt. Sedan va de upp vid 7 på söndags morgon och fodra hästarna. ja åkte allt hem tillbaka och la mig is ängen och kolla på lite tv innan ja gick upp igen och åkte till stallet.

Ska allt se om ja inte kanske ska ta mig en sväng till ikea idag. De vore allt trevligt känner ja. Se om mickis är sugen på att hänga på. Ta pappas bil som man får in en massa saker i :) De är viktigt de. Måste nämligen köpa mig en ny säng. De finns inget annat allternativ nu. Fast johan han tycker att våran säng funkar utmärkt ännu :)

Nej fröken Engström, ta dig i kragen och jobba lite nu..

Kommentarer
Postat av: Hanni.

Hej gums..
Tack för sist. Mucho trevlish att sitta under fläkten hemma hos dig, tillsammans med dig, en massa cigg & alla dessa "problem" vi tror vi har! Hahaha. :)

Var du till Ikea nått?? (grrrrr) ;)
Vi skulle också behöva ny säng, men det får bli när vi flyttat.

Vi måste snart ses igen!!
*P U S S*

2008-01-15 @ 10:03:41
URL: http://www.Hannibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0