Ny fas

Fas 1 har nu börjat. Mycket ingår i fas 1. Lägenheten har nu börjat göras om. Love it. Har nu äntligen bestämmt mig för att lägga barbordet på vinden. De tar för mycket plats av lägenheten och vi sitter aldrig vi de heller så varför ha de. Enda gången någon använder de är när man har fest. Så nu får de helt enkelt bli vinden. Va till ikea och köpte en stor tavla som ja tror kommer göra sig fin i vardagsrummet. Den täcker hålen i väggen från bordet fint :)

Sko skåp blev de även ett. Få bort alla skor från golvet. Sedan har ja hittat hur ja ska fixa till den fula badrums dörren oxå. Har trillat på hur många underbara inrednings sidor som helst på nätet. Bara man surfar så...

Sedan har jag bestämmt mig för att ja verkligen ska sluta röka nu. Att de ska va svårt. De är ju helt sjukt. Jag måste ställa in mig på ett datum känner ja där de är helt slut. Inge mera röka efter de. Fasiken va pengar man kommer spara då.
Så ska ja ju så klart äta mindre med godis. Att de ska va så gott. Bara äta godis på helgerna och en massa nyttig mat på veckodagarna. x antal liter vatten. Börja äta min speciall diet. Den är fin. Så blir de perfekt till beach 2008 :)

Köpa nytt regn täcke till hästen oxå. Är ett måste inför våren. Finns ett som jag vill ha. De är lite dyrt men ja har ett vintertäcke i samma material och de är helt toppen. Hästen är aldrig blöt. Skulle behöva vinna en miljon eller nått nu känns de som. Men men.. man får väl ta lite då och då helt enkelt. Tur att man snart fyller år så man kan önska sig lite då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0