Sökes !!!

Har en sådan ordentligt god lust att handla en massa saker just ´nu. Alltid kommer denna känsla som mest de inte finns pengar till de för tillfället.. Gud ja har hittat hur mycke som helst överallt som ja bara måste absolut måste ha..Ja har många gånger förundrats över mig själv hur de helt enkelt finns pengar när de är nått ja verkligen vill ha. Men skulle de handla om mat när ja är ensam hemma ja då finns de då inte. Jag måste ta mig i kragen nu och börja äta ordentligt.
 Jag söker även en människa på denna jord som vill börja göra mig sällskap på mina promenader med min hund och mig. Fast min ipod funkar ju  oxå som sällskap. Johanna hon bor ju i rådom som hon kommer ju inte ner så där bara och min kära man är inte så sugen på de heller känns de som.. Har ju inte frågat han så mycket heller så de kan kanske bero på de :) Hur som helst all sällskap är välkommet.

Ja vill till solen.. Få tillbaka lite energi. Känna livsgnistan igen.. Detta ständiga mörker vi har här ute..Jag hatar de mer än något annat.. Ibland drömmer ja mig bort och sakna min och kajsas sommar för några år sedan. Varje dag låg vi vid bredviken. Packa fikakorgen och tog med oss våra flytmadrasser och låg där hela dagen och guppa på våra madrasser i vattnet. Livet de.

Kommentarer
Postat av: marie..(ja,igen) =)

hörru,vill du traska? vill du ha sällskap så är ja en trogen fläsk-rörare,shit..fläsk..ja sa det själv,utan att ens tänka på ordet..I'm a fläskoo..
kommer va i torsby på heltid från å med 6e februari, så vill du gå,så går ja=)

2008-01-28 @ 16:55:31
URL: http://majjes.blogg.se
Postat av: Eva

jag följer med ;) hittade din blogg nu av en slump. surfar runt för ja kunde inte sova :) Tjo!

2008-02-24 @ 03:23:30
URL: http://www.evasriddle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0