Stars

Ja spelar brittans nya låt om och om igen. Piece of me. Den är ju så bra !! Jag lider med den stackars människan. Så otroligt utsatt i media. Inte konstigt att psyket brister i bland. Ja menar människan har ju inte en gnutta privat liv. Varje steg hon tar är bevakt. Allt hon gör hamnar i tidningarna. Jag skulle inte vilja byta med henne iaf.

Låg och kolla på walk the line igår. Ja hur många gånger ja har sett dena filmen.. Ett x antal gånger men ja är fullkomligt förälskad i Joaquin Phoenix. Inte prata på hans nya film nu. We own the night. Ja han är guda gåvan av männen. Like him a lot !!!

Igår kom johan hemma oxå. Skönt. 2 veckor har han nu varit borta. Nu har han varit i london och gottat sig den lilla grisen medans en annan fått vara hemma och jobbat :)

Idag fyller mickis år oxå. Grattis gumman. Fest skulle de bli till helgen. Ska bli skoj. Undra vart vi ska. Men de får hon bestämma eftersom de är hon som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Li Carola Tamm

Walk the Line: skapar ett klart knarkberoendebetonat beroende.

2008-01-21 @ 07:01:56
URL: http://www.ordbruden.se
Postat av: Hanni.

Hello sweetie !!

Skönt att ha pojken hemmma igen då! :)
Vi ska upp 29feb,1:a och 2:a mars. Ska på dop på lördagen i östmark. Och eftersom jag jobbar så många helger, så passar vi på att ta ut hela helgen däruppe, när jag ändå är ledig. Kanske kan ses då!? :) Är Johan hemma då också?

/Pyss Pyss

2008-01-22 @ 11:35:50
URL: http://www.Hannibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0