Vi är förlorade barn

Underbara Heath Ledger har flyttat upp till änglarna oxå.. vilken utomsåeende skådespelare han va. Han hade de dära extar som en del har och man satt verkligen i soffan och bara njöt av filmerna man såg han i.. 28 år.. De är ingen ålder de. Gud jag fyller ju 28 om ett tag och ja har då absolut inga planer på att lämna detta liv gär på jorden.. Men i många fall så bestämms tyvärr inte detta själv.

image32image33

Johan köpte ett par super snygga nike skor till mig i London oxå. Har försökt leta reda på en bild på dom men tyvärr så hittar ja ingen...Eller så är de jag som är väldigt blid på ögat.


Torsdags morgon och ja sitter här med min kaffe kopp och lyssnar på Peggy Lejonhjärta. Underbart. Regnet smattrar sombara den på mitt kontorsfönster, som jag till och med har börjat att acceptera. ( känns som ja inte har så mycke annat val längre)  Jag har till och med gjort de mysigt och tände några värmeljus här :) Doftar vanilj gott här. Jag kan aldrig bränna mig trött på dessa små underbara vanilj ljus från ikea.

Nu har jag även kommit en liten bit på mitt omgörande hemma. Men de är långt kvar ännu. Men som sagt man måste ju börja någonstans. Jag älskar att få pyssla med inredning. De är verkligen min grej.

I morgon ska ja äntligen få hämta mina nya glasögon oxå. (tappade ju bort mina under julen) Börjar få riktig hemsk huvudvärk när ja sitter vi datorn och med tanke på att man jobbar med de 8 timmar om dagen så kan ni ju bara tänka er hur mitt huvud är när ja kommer hem för dagen. Totalt förstörd. Men mina dataglasögon så kommer de bli bra igen :)

Kommentarer
Postat av: Hanni.

Näääää.. Skärpning nu åsa benny!! aagghh!!

Nu får du ta o kommentera bloggarna bättre!! ;)

Jag blir ju jättenyfiken på hur det kommer se ut när du gjort om hemma. Vi får kika förbi på kaffe då, när vi åker upp nästa gång.
O duuu.. hade jag varit utan mina glasögon så länge så hade jag varit blind nu! Hahaha. Så ärre!!

Pöss smöla! Ha en bra dag!

2008-01-24 @ 07:59:00
URL: http://www.Hannibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0