Jag vann igen :)

Igår ringde lundes och tyckte att ja skulle fölkja med dom på bingo. Va inte så där jätte sugen först men ja tänkte at ja kan väl följa med ändå som lite tidfördriv. Så min kära körde mig upp till rådom. Fick många spel där ja bara satt med 1 i från. Men till slut va de min tur att vinna :) JA vann iaf 1000:-  tack så mycket. Förra veckan vann jag 1500:- på samma ställe. Tydligen ett bra ställe att spela på. Får bli flera gånger. Snart helg oxå. Fasiken va gött. Fest på lördag. Kan bli ett jädrana haderajan de :)

Kommentarer
Postat av: marie

blev du rörd? så söt du är=) å grattis till vinsten,hörde er ända längst ner på planen när ni skrek,,hehe

2008-07-19 @ 13:49:49
URL: http://majjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0