Länge sedan nu

De va ett tag sedan ja va in här nu. Har inte riktigt haft tid/ork eller va man ska säga :) Har egentligen inte gjort så mycket.
VA med johanna på bingo i torsdags och vann mig allt 1500 :- Tack så jätte mycket för de sa ja :)
Sedan har ja varit på faktoriet och förmodligen haft den värsta fyllan ever. Å herre gud. Fick gå hem eller rättare sagt, Johan fick hjälpa mig hem.. :)
Målar om här på jobbet. Ja va skit nöjd igår när ja hade målat och klart och inte en enda olycka med färg hade hänt.  Precis i slut skedet av bort tagning av alla saker så lyckas väl min hund trampa i färgen så när ja skulle ta han och bära han till duschen för att få bort allt så trodde han ju så klart att mamma lekte med han och sprang runt som en galning här. Så de va bara för engström att knäskura golvet de. De va tssavtryck med färg precis överallt... Så nu ska ja gå och riva bort alla tape som sitter här.
Hej hej alla

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till bingon :)

2008-07-16 @ 06:37:56
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: Eva

tack för inbjudan, tyvärr så jobbar jag på lördag! Glad att du frågade! Kanske kan ta en promenad eller fika någon dag i stället =)

2008-07-16 @ 17:31:07
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0