Göra mig finare :)

Prata precis med den bästa mickiz & vi kom fram till att nu måste vi gära nått skoj med mitt hår :) Så nästa fredag ska ja till henne och göra mitt hår sommar fint.4 timmar som hon bara ska ska ängna sig åt enbart mitt hår !!!  Så jävla fint att ha en egen hår stylist :) Hon är hur  bra som helst så bok er tid hoss henne vet ja när ni ska fixa håret. Salong Dominiq.
Så nu får veckan gå fort.

 Skulle ha fixat med tält och grejer idag inför midsommar men nadde & jocke hade dragit ner till Örebro i stället dom så vi får göra de i morgon :) Passar ganska bra oxå så ja kan ängna lite tid åt min häst på banan idag. De behövs. Han har fått de lite för slappt länge nu..

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0