Pause

Tar en liten pause i mitt jobbande här. Har tusen saker att göra idag. Alla ska ha allt innan semseter. Så ja knappar på mitt tangentbord så fingrarna blöder.. (nu kanske ja överdrev lite ) Men mycket är de iaf. Kallt är de ute oxå.. Men fy fasiken de som är midsommar om några dagar.. Va ska detta bli ?? Ja de är väl bara att gilla läget.
Idag på morgon va ja med pappa till volvo och lämna in hans bil på service & inne i bilhallen med täcke på sig så stod den nya :) Nu är den snart i vår familj.  Härligt med en helt sprillans ny bil. I Like. Hitta en v50 som ja blev lite smått förälskad i faktiskt. Men de är så mycket pengar. Den bilen skulle kosta mig ca 2300 i månaden och de är allt så jädrans mycke pengar att lägga på en bil känns de som.. Ja ser inte bil som en investering alls kan ja lova... Men någon gågn måste ja ta adjö till lilla golfen och bredda mina vingar inför en ny.. Men de får allt vänta ett tag till kan ja lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0