Va fort de gick

Herre gud va ledigheten bara sprang iväg.. Jag & Johan har bara latat oss hela helgen :) Mycket gott kan ja säga. Varit med grabbarna och åkt båt hela helgen. Gud va skönt de har varit. Så nu har jag & sambon bestämmt att vi minsann ska köpas oss båt här :) Vilken frihet. På lördags kväll va vi till johanna som bjöd på rosa fest. De va väldigt trevligt. Hade hur skoj som helst :) Men tyvärr så fick ja bita i det sura äpplet efter 2 dagar i båt med en massa sol och fick lite sol eksem.. Kanske inte skulle ha gått så hårt åt med oljan utan använt lite mera solskyddsfaktor  *haha* Men Johanna hade super kräm som ja smörjde in mig med så de försvann som tur va. Fredag hade vi grill mys hemma med lite när & kära vänner. Vissa blev väldigt fulla :)

Igår bjöd svärmor på en massa god mat Åt så magen stod rätt ut !!! Mums !!

Nu ska de bli lite svalare under veckan oxå. Så nu kanske ja kan rida lite oxå. Min häst har haft total vila under denna värme. Igår när ja tog in den stackaren så hade han blivit väldigt biten av flugorna så de va bara att smörja som en tok och hoppas på att de går över på han.

Kommentarer
Postat av: Eva

så bra att du inte tog illa upp, var en tjeje som var allt annt än helt 100 i huvudet dr i rådom.. :-S därför jag va osocial.. ;)



jaha, ledsen, nej inte nu längre, det är bättre =) Tackar som frågar! :-)

2008-06-09 @ 09:35:13
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0