Blä Blä Blä Blä

Måndags morgon.
Halv 6 kom ja till jobbet. Gjorde mig lite frukost. Har fortfarande inte fått i mig ett bett.. Att de ska va så jävla svårt att äta. Ja fattar inte. De är ju mat för guds skull Åsa. Men de går bara inte. Måste ringa läkaren idag igen om uppdateringar. Vågen säger -1 kg till.. Fan. De här knäcker mig totalt snart. Är som ja druckit en hel massa drinkar. Snurr i huvudet :) Närings brist. Johan va och köpte pizza igår och ja fick då i mig bra mycket av den iaf  :) Framsteg.
Ja känner bara för att ja vill känna mig liten igen. Få krypa upp i famnen och få känna ett par trygga armar runt om mig.
Regnar totalt ute oxå. Men va fan. Vart är solen.  Nu vill ja bara åka hem. Dra täcket över huvudet och vakna upp och ALLT är bra igen.  De är då iaf en sak som ja bestämmt mig för nu och ska göra slag i sak av. Ja måste !!!!

Påsk snart oxå :) lång ledig. Gott de. Fyller år gör ja oxå. Tårta tårta ska ja äta i massor då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0