Denna väntan

Doktorn ringde idag. Ja blev så glad att ja äntligen skulle få svar. Men min gladhet höll sig tyvärr ingen längre stund. Hon skulle bara ringa och berätta att provsvaren skulle dröja ett litet tag till. Skit oxå. Fråga henne om detta tyder på att dåligt tecken men de tyckte hon inte ja skulle behöava oroa mig för. Ja vet inte ja va ja ska tro om de.
Klumpen i magen blev nu ännu större och mitt välmående sjönk ännu några streck. Men de är väl bara att hålla ut och hoppas att svar kommer snart.  Jag fick där emot absolut inte dricka alkohol innan svaren kommit. Vilket ingen tala om för mig första gången. Har dessutom upptäckt dessa små röda (och då menar ja verkligen röda) "pluppar" på min kropp. Trodde ja bara hade 1 med närmare undersökning så fanns där 4 st. Vete fan va detta är för nått.
Testa vågen i morse igen och med glädje så har ja nu stannat i vikt minskningen. (hoppas ja iaf) Inte ett bakslag där tack. Ser ju ut som ett vandrande  härke. Ansiktet är grått/blekt och insjunket.  Vill inte att de ska sluta som sist. De va ingen rolig historia. Men ja ska göra mitt bästa med att försöka vända de till de bättre. Inga händelser nu som påverkar psyket.

Solen lyser då skönt ute idag iaf :) De är gott de. Nu måste väl våren äntligen va här !!
Besikta Gösta idag oxå. Gick igenom så nu får han gå 1 år till.

2 timmar kvar av dagen här, få åka hem och vila lite kanske. Är så jävla trött. Johan är och drar massa ris så ja kanske skulle passa på vila ett öga när ja är ensam. Lugna låtar och avslappnad. De vore skönt.

Yours truly // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0