Flashdance

Lyssnar på flashdance och helt plötsligt vill ja känna mig som 10 år igen. När man stod där hemma på verandan med musiken på högsta volym och såg ut som en överstylad 80-talis med mina färkstarka cykelbyxor och mammas smink och dansa och sjöng av allt man va värd. Livet va enkelt då. Inga bekymmer över huvudtaget. Men som den samma -80 talare som ja är så blir ja på bra humör när den spelas.

I helgen va vi och kolla på hockey i rådom. Nykter bland alla fulla människor. Men ja stod ut bra ändå :)  Hade stallet i helgen så ja skulle upp och köra bil kl 7 på morgonen så de kändes inte direkt smart att köra bil.. Matchen va ju ingen höjdare. Får hoppas att de blir bättre i kväll. Fast ja vet ingen som har kanalen de går på. Men i morgon ska ja ner och se matchen live :) De blir grejer de.
 
Prata med min kära doktor imorse oxå. Fick akut tid vid kirurgen under veckan.  Dagens slut besked av vågen sedan start  visar -7 kg. ja ser inte klok ut. Ansiktet är gått och kindbenen står rakt ut. Jeansen passar inge större hellre längre. Men efter detta kommer de nog bli bra hoppas ja.

Hade fan sömnsvårigheter i natt. Eller rättare sagt ja har inte sovit en blind på hela natten så vid 3 åkte ja till jobbet och börja jobba. Så nu får ja snart gå hem för dagen och de ska ja verkligen göra.
Vila bara en liten sväng och sedan ska ja och min kära pojkvän dra med ratten och fika till de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0