Gott härligt

Glad, lycklig och pigg. De känner ja mig idag. Vakna i morde och mådde toppen :) Va länge sedan denna känsla fanns i kroppen. Har till och med fått i mig bra med mat.  Nu känns allt lätt igen och ja hoppas att ja får hålla kvar vid denna känsla.

Igår när ja kom hem så hade min underbara pojkvän städat hela lägenheten. Men är inte han guld så säg då :) Gick nämligen och tänkte på dagen att ja måste städa idag och ja har fan ingen energi i kroppen. Vill bara sova. Så när ja öppna dörren hemma så blev ja så glad och all trötthet bara försvann.
Fika fick ja oxå sedan :) Mums i munnen och kaffe och hallopaj va de.

Idag vete fasiken va man ska hitta på med. Jobba till 3 iaf. Sedan ska ja skjutsa mamma de är allt. Får väl hitta på med nått kreativt. Får kolla med mannen i mitt liv om han ska va hemma kanske.

image37


I Love you

Kommentarer
Postat av: Hanni.

Uuhamejja va fine ni ä ..
Pöss på er !! =)

2008-03-13 @ 08:13:47
URL: http://www.Hannibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0