Hita och dit.

Helgen har redan flugit förbi. Att den hela tiden ska gå så fort. Ja fattar inte.
Va till K-stad fram och tillbaka på lördag. Hann med en snabb sväng på ikea. Fick allt med mig lite saker hem :) Shopping är aldrig fel.

Va till akuten i fredags natt oxå. Hosta blod. Minder skoj. Hade rätt bra med panik kan ja säga. Men doktorn lugnade mig ganska bra och de kändes bra. Tyvärr hände samma sak på lördags kväll/natt men denna gång sket ja i att åka upp. Ja väntar på min remis i stället. Ja orkar inte töla med någon eller någon längre om nått. Alla mina kraffter är slut och ja känner att de är knappt så dom räcker till mig själv. Sover inte heller som ja ska på grund av olika anledningar. Har här nu suttit på dagen och funderat på va ja kan ändra med mitt liv. För nått måste uppenbarlingen ändras när kroppen säger i från så här. Ja får se va ja tar mig till med. Men de kommer iaf absolut bli till de bättre. De har ja lovat mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0