jaha ja..

Igår va ja på denna underbara Gastroskopi.. Ja va säger man.. De va nog fan nått av de värsta ja gjort EVER. Alltså den kan då inte va männskligt att dra ner en slang i halsen som har grovlek som en trädgårdslang. Ja tänker inte gå in på detaljer men ja kan säga så mycket som att ja har nog aldrig kännt mig så ofräch någonsin :) Så igår när ja va och handla så köpte ja mig själv godis och la i ett påsk ägg för att göra mig själv lite glad. Presenter/överraskningar blir man alltid glad över när man gjort tråkiga saker. Men som "tur" va så hitta dom inget i min lilla magen. Både på gott och ont. Hade dom hittat nått så hade man vist va de är som är fel.. Men att ha fel på tarmar är inte så jädrans bra de heller. Så igår kväll när ja satt hemma och fundera så börja ja fundera på va de kan va och har nog nu dragit min egen slutsatts varför min kropp har sagt i från som den gjort. De är de enda som ja kan komma på som kan va fel.

I tisdags va ja på hockey oxå i. Jädrans vilket tryck de va i hallen kan ja säga. Åå de va så spännande. Tipa 3-2 gjorde ja oxå så ja vann :) Duktiga jag. Förmodligen de första ja vunnit i hela mitt liv när man spelat på resultat. Ja gissa även att första målet skulle komma 3.33 och vist gjorde de det :) Ja är ju bara för säker. Av alla minuter och sekunder så gör dom mål på mina.. Otroligt. Så i kväll blir de till att bänka sig framför tv.. Måste bara ta reda på vilken kanal de går på. Är de betalkanal så har pappa de iaf för detta är ju en super match som ej får missas på nått vis. Sitta i soffan och skrika av sig lite :)

Påsk ledigt oxå. Jobbar bara halv dag idag sedan är de ledigt ända fram tills på tisdag. Underbart !! De är ja verkligen värd. Fylla år ska ja hinna med under påsk oxå. Har beställt en tårta så ja hoppas ja får en för de finns ju inget öppet på dagen i ära..  :(

Kajsa har kommit hem oxå. Men ja blir så glad. Vi har ju tusen saker att prat om. Kommer få sitta i flera dygn för att beta av allt som hänt i våra liv. De är toppen att hon är hemma iaf. Va länge sedan ja såg henne med tanke på att hon har varit och gottat sig i New York den lilla flickan.

Peace out**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0