Röd bil, Grön bil. Fast min är lila

Påsk helgen är över.. Den har varit väldigt trevlig. Lite påsk mat i magen och de va inte fel. På lördag hade vi en tidig födelsedagsfest hemma. Hade super skoj. KOm massa toppen människor. Man kan ju inte ha de bättre i glada vänners lag :) Guldkorken för fylla tog nog Herr Naders Rattfelt hem. Han va inte nykter kan ja säga :) och dansgolvets Queen va helt klart johanna. Jävlar va hon rocka :)  Kajsa va hemma och hälsa på och de va toppen att träffa henne igen. Va länge sedan nu. Blev några timmars babblande om livet :)

I går fyllde ja år och min älskade pojkvän bakade en tårta till mig :) Han är allt bra söt han. Tack så mycket !! Den va så god så. Gräddtårta med gelehallon. Han kan allt han min man :)

Annars så helgen varit väldigt lugn tycker ja. Lyckats att vända på dygnet oxå så ja kunde inte somna i natt heller. Att de ska va så svårt. Kolla på Tv i en hel evighet utan trötthet i mina ögon. De va jävla skit. Men känner mig ändå inge trött idag. Känner mig på ett alldeles strålande humör. Glad i själen. De är en underbar Känsla :)

Synd bara att de ska komma mera snö.. Inge vidare detta. Skulle bra gärna va utan men va fasiken ja tror ändå på att våren kommer att komma när som helst nu. De måste den... Skit snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0