Ulllabullar

Jaha.. så va de dax för den jävla hockeyn i kväll igen. Ja säger då bara de att ska dom spela lika dåligt i kväll som dom gjorde i måndags så kan do lika gärna lägga ner helt. Mina förhoppningar är inte stora. Har svårt att tro att de skulle bli en bättre match denna gång. Blev bjuden på hockey på fredag oxå. Men snälla Leif ska få min biljett i stället. Då kommer han bli glad.

Har kollat på tatueringar så ögonen blöder snart. Har hittat en massa intressanta saker. Men frågan är ju bara vem ja ska göra först. Är helt klar med mig själv om vart dom ska sitta på kroppen. Tror ja ska börja med armen först. Eller ryggen. Ja vete fasiken faktiskt. 

Hungrig som en gam är ja oxå. Har inte så myckett stoppa i mig här på jobbet heller. Ja får dra till ok helt enkelt och köpa en god smörgås. De blir mums i munne de :)

Snart ska ja ringa och väcka skägget oxå. *haha* Upp och hoppa. Skägget , Mitt namn är skägget 

Idag när ja kommer hem så ska ja fasiken ha mig en riktigt god kopp med kaffe. Och nybakta bullar vill ja ha oxå. Tänk om någon kunde ringa och bjuda mig på nybakta bullar Tack
Mera ullabullar till Åsa



Peace out  people**


image38

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1206511110_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en underbar dag.

Mvh

Jocke

2008-03-26 @ 09:07:31
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Ida

vilket lag äre som gäller??

2008-03-26 @ 09:30:54
URL: http://curryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0