Brr..

Idag va de fan hösten ute igen. Fick skrapa rutan när ja åkte till jobbet. Höll på att frysa fingrarna av mig kan ja lova, och inte nog med de, när ja kom till jobbet så hade ja 16 grader på mitt kontor.. Men gissa om ja fryser EN ANINGEN. De är ju mitten av maj gör guds skull. Då ska de inte va så här kallt. Jaja.. nu sitter ja här med en jävla massa kläder på mig iaf och försöker få upp kropps värmen..

Igår va ja nostalgisk :) Hitta en massa old skivor på vinden som ja togmed mig ner och lyssna på när ja städa. Johan tyckte väl musiken va så där :) Men ja gick där och log för mig själv. Trots att de är över 10 år sedan ja lyssna på vissa så kunde ja texten precis ändå :) Jag bara log.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0